Hyppää sisältöön

Nurmijärven Boccia joukkue saavutti hopeasijan Uudenmaan piirin bocciamestaruuskisassa 8.6.26

Nurmijärv 2-joukkue saavutti hopea sijan Järvenpään yhteiskoululla järjestetyssä kilpailussa oman kannustusjoukon siivittämänä. Mukan oli 10 joukkuetta ja molemmat joukkueemme pääsivät finaaliin.

Mitalijoukkueemme: Pentti Ruotsalainen, Kristiina Paulanto ja Sirkku Aittasalmi ja arahenkilönä Kari Lamminmäki. Kapteenina toimi Pentti Ruotsalainen.


Nurmijärven pelaajat ja tukijoukko

Nurmijärven joukkueet ja kannustajat

Menestyksekkään joukkueemme pelaajien kokemuksia kisasta

UUDENMAAN PIIRIN BOCCIA JOUKKUEMESTARUUSKILPAILUT JÄRVENPÄÄSSÄ 8.6.2026
Järvenpään uusi yhteiskoulu, Urheilukatu 7–9, Järvenpää
Kilpailun isäntänä toimi Eläkeliiton Järvenpään yhdistys. Järvenpääläiset olivat tehneet suuren työn kilpailun järjestämiseksi.

Nurmijärven yhdistyksestä osallistui kaksi joukkuetta kilpailuun.
Ensin pelattiin alkusarja, jossa oli 10 joukkuetta. Joukkueet oli arvottu kahteen lohkoon. Nurmijärvi I:n pelasi ykköslohkossa ja Nurmijärvi II:n kakkoslohkossa. Pelikenttiä oli neljä, joita vaihdeltiin. Molemmat joukkueemme selvittivät tiensä finaaliin, jonne pääsi kuusi joukkuetta.

Alkusarjan pelit menivät kohtalaisen hyvin, vaikka pallojen kanssa oltiin vaikeuksissa.
Eri kentillä oli erilaiset pallot, jotka lisäsivät haastetta. Nurmijärvi I meni jatkoon alkusarjasta paremmilla pisteillä kuin Nurmijärvi II. Finaalisarjassa sitten meni pelit toisinpäin.
Finaalipeleissä oli hyvät pallot ja Nurmijärvi II:n peli kohentui. Järvenpään ennakkosuosikkijoukkueen voitimme 10–4 ja he jäivät pronssille ja me porskutimme HOPEALLE. Hopeaa voittaneessa Nurmijärvi II-joukkueessa pelasivat Pentti Ruotsalainen, Kristiina Paulanto ja Sirkku Aittasalmi ja varahenkilönä Kari Lamminmäki. Kapteenina toimi Pentti Ruotsalainen.

Nurmijärvi I:n sijoittui kuudenneksi. Joukkueessa pelasivat Riitta Tuuli, Anssi Aittasalmi ja Hanna Hakala. Riitta Tuuli toimi kapteenina. Ennakko-odotuksiin nähden saimme hyvät sijoitukset molemmille joukkueille, pääsimmehän finaaliin.

Pelasimme päivän aikana yhdeksän peliä. Alkusarjassa neljä peliä ja finaalisarjassa viisi peliä.
Kyllä se työstä kävi. Välissä oli lounastauko ja pieni tauko finaalipelien välillä. Omat kannustusjoukkomme auttoivat meitä eteenpäin. SUURET KIITOKSET HEILLE SIITÄ.
He osallistuivat myös pallojen kerääjinä ja palauttajina kilpailijoille.
Pentti R. ja Kristiina P.

Jaa tämä artikkeli